اماکن دیدنی تهران – باغ پرندگان

6K
اجاره سوئیت مبله در تهران
برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم .
باغ پرندگان به جایی می گویند که پرندگان زیادی در آن به شیوه های مختلف نگهداری می شوند.
در ایران چند باغ پرندگان در شهر های مختلف از جمله: اصفهان، تهران و… وجود دارد. در ادامه به توضیح  در مورد باغ پرندگان تهران می پردازیم؛
باغ پرندگان تهران در جنگل های لویزان واقع شده و از نظر شرایط طبیعی مشابه زیستگاه پرندگان است.
برای نگه داشتن پرندگان، این مجموعه به دو قسمت تقسیم شده.
در قسمت اول پرنده هایی که قابلیت پرواز ندارند نگهداری می شوند یا چنین پرنده هایی که لازم است در قفس نگهداری شوند در این قسمت اند.
 نام این قسمت دشتچر است. قسمت دوم مخصوص پرندگانی است که می توانند پرواز کنند و جهت خارج نشدن آن ها از مجموعه تور در بالای سر آن ها تعبیه شده. نام این قسمت آبچر است.
 قسمت اول چند سال پیش ساخته و افتتاح شد اما قسمت دوم هنوز در حال ساخت است.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله در تهران با امکانات رفاهی کامل .
مساحت این دو قسمت بر روی هم 23000 متر مربع است.
نحوه ی ساخت باغ پرندگان خود باعث جذب توریست ها می شود. کف این باغ سنگفرش شده است، نیمکت های موجود در باغ هم همگی از جنس چوب اند که در طراحی های مختلف واقع شده اند. آلاچیق ها و سایه بان ها نیز همگی از جنس چوب اند.
 تابلو های نشان دهنده ی مسیر نیز از این خصیصه بر خوردارند، نوشته های روی آن ها نیز به خط نستعلیق است. در کل، ساخت این محوطه به نوعی است که فردی که در آن به گردش می پردازد حس می کند در محیط طبیعی می گردد.
 حتی به منظور تقویت این حس از وسایل اضافی مانند تیر برق استفاده نشده . برکه های این محوطه که محل زندگی حیوانات آبزی است، بعلاوه ی پل های چوبی بر روی آن ها به نحو احسن ساخته شده اند.
گونه های موجود در این باغ به 55 عدد می رسد که مجموع تعداد پرندگان این باغ در حدود 6500 است  که قریب به 5000 تا از آن ها در فضای باز و بدون قفس قرار دارند.
با اجاره سوئیت مبله د رتهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید.
باغ پرندگان تهران شرایطی برای مردم فراهم کرده که افرادی که قادر به دیدن مناظر خاصی از قبیل شکارکردن پلیکان ها، شنا کردن قو ها، تجمع اردک ها با جوجه هایشان و خیلی چیز های دیگر در مورد پرندگان تا کنون نبوده اند و تا کنون فقط آن ها را از پشت تلوزیون نظاره کرده اند، بتوانند آن ها را ببینند.
از نظر وسعت و اندازه باغ پرندگان تهران از تمام باغ های پرندگان ایران بزرگتر است.
یکی از درب های ورودی پارک در مرتفع ترین قسمت آن واقع شده و با داخل شدن از آن می توان تمام باغ را زیر نظر داشت. سیستم نگهداری پرندگان به شیوه ای است که در مسیری که می رویم در ابتدا با طوطی ها، کبوتر ها و محل زندگی آن ها روبرو می شویم. پس از آن ها با انواع پرندگان آبزی، شکاری، کوهی، صحرایی در مشابه زیستگاه طبیعی آن ها روبرو می شویم. آخرین بخشی که در باغ به چشم می خورد اختصاص به انواع شتر مرغ ها دارد که در قفس روباز نگهداری می شوند. غیر از شتر مرغان پرندگان دیگری نیز در قفس روباز زندگی می کنند که در کنار آن ها تابلویی قرار دارد که نام آن ها به دو زبان فارسی و انگلیسی موجود است.
 تمام پرندگانی که در این باغ زندگی می کنند آزادند اما آن هایی که یا خطر دارند و یا به دلایل دیگر لازم است درقفس بمانند مانند پرندگان شکاری، بعضی از طوطی سانان و… در قفس زندگی می کنند.
جهت آسودگی خاطر افراد سالمند کالسکه هایی درون باغ قرار دارد که با استفاده از آن ها سالمندان می توانند به آسانی در باغ گردش کنند.
برای هر یک از ورودی های پارک یک پارکینگ وجود دارد که افراد می توانند خودروی خود را در آن ها پارک کنند.
 بعد از اینکه ماشین خود را پارک کردند می توانند سوار ون های مخصوص باغ پرندگان شوند.
اگرمی خواهید به این باغ بروید باید از آدرس زیر استفاده کنید:
1: خيابان هنگام، خيابان 35 متری استقلال، خيابان كوهستان، باغ پرندگان تهران
2 : بزرگراه شهيد بابايی شرق، بعد از خروجي هنگام، لاين كندرو شهرک اميد، خيابان كوهستان، باغ پرندگان تهران
علاقه مندان هر روز می توانند از ساعت های 8 الی 18 به این باغ سر بزنند.
اجاره سوئیت مبله در تهران با ایران ماوا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست