آشنایی با دانشگاه های تهران – دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(قسمت دوم)

4K
اجاره سوئیت مبله در تهران

برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم . دانشجویان گرایش دیگر یعنی مخابرات نیز در موارد زیر به تحصیل و علم آموزش می پردازند: ساخت مدار های مخابراتی، ماکروویو و آنتن، شبکه ی انتقال داده، سامانه های دفاعی، طرح لینک مخابراتی، فیبرهای نوری، نگهداری دستگاه های مخابراتی و… 

موارد مورد مطالعه ی دانشجویان رشته ی جنگ الکترونیک نیز به این صورت می باشند: تجزیه و تحلیل مدارات الکترونیکی، مخابراتی و جنگ الکترونیک، انتشار امواج، طرح‌ریزی جنگ الکترونیک، شنود الکترونیک، مدیریت فرکانس و منابع انتشاری، تجزیه و تحلیل ریز موج و پخش امواج الکترومغناطیس، رهگیری مادون قرمز، سیستم هشدار دهنده موشکی، حفاظت الکترونیکی و…

گرایش مهندسی رایانه نیز به آموزش موارد زیر می پردازد: تجزیه و تحلیل الگوریتم‌های رایانه‌ای، ساختمان داده‌ها، ساختمان گسسته، انواع سیستم‌های عامل، زبان ماشین و اسمبلی، طراحی انواع پایگاه داده و سیستم‌های دیجیتال، هوش مصنوعی، دفاع سایبری و نگهداری و تعمیر تمامی رایانه‌های موجود و شبکه اطلاع‌رسانی، معماری رایانه، طراحی انواع پایگاه داده و…

دانشکده ی مهندسی مکانیک نیز شامل رشته های زیر می باشد:

1-نگهداری و تعمیر سامانه های هوایی

2-مهندسی پهباد

3-مهندسی عمران

دانشجویان رشته ی نخست یعنی نگهداری و تعمیر سامانه های هوایی دارای مهارت کافی در زمینه ی نگهداری، تعمیر، بهینه‌سازی، طراحی و ساخت تجهیزات و قطعات مکانیکی و الکترومکانیکی انواع سامانه‌های پدافند هوایی پس از اتمام دوران تحصیل می شوند.

 از سامانه های پدافند هوایی می توان به: انواع پرتابگرها و لانچرهای موشکی زمین به هوا، انواع رادارهای ثابت و تاکتیکی، انواع قطعات هیدرولیکی و نیوماتیکی، انواع گیربکس‌ها، انواع تجهیزات تولید انرژی (مولد برق)، نگهداری و تعمیر خودروها و… اشاره نمود.

گرایش پهباد نیز مروبط به پهباد هایی است که قابلیت هدایت از دور دارند. دانشجویان این بخش پس از اتمام تحصیل خود وظایفی از قبیل  ساخت، بهینه سازی و تعمیر انواع پهباد و هواپیمای بدون سرنشین را برعهده خواهند داشت.

محصلان بخش گرایش مهندسی عمران نیز پس از آموزش دیدن در دو شاخه ی مهندسی دفاعی و استحکامات دارای مهارت مورد نیاز در ارتباط با طراحی، محاسبات، نظارت، اجرا و مدیریت پروژه های ساختمانی و تاسیساتی با توجه به اصول و الزامات پدافند غیر عامل خواهند شد.

و اما دانشکده ی دیگری که در این داشگاه وجود دارد و تحت عنوان مدیریت امور دفاعی فعالیت می کند شامل آموزش در بخش های اداری، علوم تربیتی، عملیات ترابری، عملیات آماد و تهیه، پلیس نظامی، امور مالی و عملیات پیاده می باشد و پس از دانش آموختگی در تخصص مربوطه و با توجه به نیاز های سازمان و بومی سازی مشغول به فعالیت می شوند.

اطلاعات بسیار دیگری می توانید در ارتباط با دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا یا به طور خلاصه خاتم دریافت کنید که ما در اینجا برای رعایت اختصار از ذکر آنها خودداری کردیم.

با اجاره سوئیت مبله در تهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست