رستوران های محلی تهران کجاست؟ نشانی و توضیحات

450
رستوران های سنتی تهران+ایران ماوا

رستوران های محلی تهران

تهران، پایتخت ایران، یک شهر چندفرهنگی است که میزبان بسیاری از رستوران‌ها و غذاخوری‌های محلی با تنوع غذایی فراوان است.  رستوران‌های سنتی تهران از انواع غذاهای ایرانی سنتی گرفته تا غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهند. این رستوران ها در سراسر شهر واقه شده اند و شما میتوانید هر زمانی که دوست داشتید غذاهای محلی مختلف ایران از جمله غذای گیلانی، غذای مازندرانی، غذای ترکی، غذای جنوبی و … را تست کنید کافی است یکی از این رستوران ها را پیدا کرده و به آنها سر بزنید.

سرآشپر های این رستوران ها عموما مردم محلی و بومی همان منطقه هستند که در تهران زندگی میکنند و در واقع این غذاهای محلی به صورت کاملا بومی پخته میشوند. در ادامه به بررسی بهترین رستوران های محلی تهران میپردازیم. با ما همراه باشید.

اگر شما به تهران سفر کرده اید و میخواهید اقامت خوبی در تهران داشته باشید، بهترین گزینه برای اقامت، اجاره  سوییت مبله در تهران است که به شما کمک میکند اقامتی خوب و راحت داشته باشید و از طرفی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از طریق وبسایت ایران ماواران میتوانید آپارتمان مورد نیاز خود را پیدا کنید و رزرو آن را به صورت آنلاین انجام دهید.

معرفی بهترین رستوران های محلی تهران

رستوران عالی قاپو:

رستوران عالی قاپو یکی از معروف‌ ترین رستوران‌ های سنتی تهران است. این رستوران با محیطی سنتی و زیبا، همراه با دکوراسیون مربوط به فرهنگ و هنر ایرانی، مشتریان را جذب می‌کند. منوی رستوران عالی قاپو شامل انواع غذا های ایرانی سنتی مانند خورشت‌ ها، کباب‌ ها، غذا های دریایی و دسر های محلی است. کیفیت غذا و خدمات متمایز از دیگر ویژگی‌ های این رستوران است. این رستوران در میدان ونک و در ابتدای خیابان گاندی واقع شده است.

رستوران مس توران:

رستوران مس توران نیز یکی از بهترین رستوران‌ های سنتی تهران است. این رستوران با محیطی سنتی و مدرن در کنار هم، فضایی دلنشین و دلپذیر را برای مشتریان خلق می‌کند. منوی رستوران مس توران شامل انواع غذاهای ایرانی سنتی با طعم‌ ها و طرز تهیه متنوع است. از جمله غذاهای معروف این رستوران می‌توان به خورشت قیمه، کباب برگ و آبگوشت اشاره کرد. ترکیبی از طعم‌های متنوع و کیفیت بالای غذا ها، مس توران را به مقصدی برای دوستداران غذا های سنتی تبدیل کرده است. از طرفی به دلیل وجود عتیقه های بسیار قدیمی و قاجاری و دکوراسیون بسیار جذاب این رستوران، مس توران یکی از پرطرفدار ترین رستوران های محلی و سنتی شناخته میشود. ان رستوران نیز در میدان ونک و در خیابان باهنر واقع شده است.

بیشتر بخوانید : بهترین بام تهران کجاست؟

رستوران سنتی یزدی:

رستوران سنتی یزدی یک رستوران خاص و جذاب در تهران است که بر غذا ها، دکوراسیون و فرهنگ غذایی استان یزد تمرکز دارد. این رستوران با ارائه غذاهای سنتی یزدی مانند آبگوشت، کباب‌ های تاواش و خورشت‌ های متنوع، مشتریان را به سمت طعم‌ ها و مزه‌ های منحصر به فرد این منطقه سوق می‌ دهد. فضای سنتی و دکوراسیون زیبای این رستوران نیز از جذابیت‌ های آن است. لوکیشن این رستوران جذاب نیز در محله زعفرانیه، خیابان ثارالله میباشد.

رستوران فخر الملوک:

رستوران فخر الملوک نیز یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران است که با محیطی زیبا و متناسب با فرهنگ و هنر ایرانی، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. این رستوران در منوی خود غذاهای ایرانی سنتی را با طعم‌ها و طرز تهیه های اصیل جای داده است. شما میتوانید در این رستوران انواع کباب ها، خورشت ها و دیگر غذاهای محلی و اصیل ایرانی را در کنار برنج صد درصد ایرانی سفارش دهید و از طعم بی نظیر آنها لذت ببرید. برای دسترسی به این رستوران جذاب باید از سمن میدان بهارستان به سمت چهار راه سرچشمه حرکت کنید و پس از چهارراه در کوچه نصراللهی این رستوران را پیدا خواهید کرد.

رستوران سنتی باغ فردوس:

همانطور که از اسم این رستوران پیداست، در محله باغ فردوس و در غرب تتهران واقع شده است. فضای داخلی این رستوران شما را به حدود 100 سال پیش میبرد. زمانی که خانه ها عمارت بودند و در حیاط خانه ها حوض های بزرگی قرار داشت. شیشه های پنجره قرمز و سبز و زرد بودند و در هر خانه چندین خانواده زندگی میکردند. در این رستوران نیز شما میتوانید انواع غذاهای سنتی و محلی اصیل ایرانی را سفارش داده و از طعم آنها لذت ببرید.

 

یکی از راه های خوب برای گذراندن آخر هفته ها، اقامت در ویلا در اطراف تهران است. برای اجاره خانه مبله در تهران روی لینک کلیک کنید و تنوع بی نظیری از ویلاها را در این وبسایت مشاهده کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط
فهرست